pirmdiena, 2016. gada 27. jūnijs

Lāči un puķupodi

Šogad esmu apņēmusies beidzot pabeigt vismaz dažus iesāktos izšuvumus. Un trīs tādi jau ir manā kontā. Atrādīt gan plānoju vien tad, kad būs noformēti. Un viens tāds ir!

Šī gada pirmā Otrā Elpa krustduriens.lv  - es izvelku no krājumiem gandrīz 5 gadus šūtu darbiņu, kuru aizsāku, kad mazais tās saņēmējs - radinieks bija ticis pie savas istabas. Kopš tā laika daudz ir mainījies - puisēns paaudzies, ticis pie māsiņas, un arī dzīvesvieta mainījusies reizes trīs. 
Lai gan daudz nebija palicis, sākumā šuvās diezgan lēni, jo OE sākums sakrita ar to laiku, kad es cītīgi bakstīju savu dzimšanas dienas dāvanu, tomēr gaisma tuneļa galā kļuva arvien gaišāka, līdz, saņemot aicinājumu ciemos, sapratu, ka man ir lieliska iespēja pabeigt, noformēt un uzdāvināt. Un to visu dažu dienu laikā. 
Tā kā laika nebija daudz, ierāmēšanai izvēlējos jau gatavu rāmi un paspartu, ko gan nācās nedaudz pielāgot, tomēr kopumā ar rezultātu esmu apmierināta, un ir sanācis izmēģināt ko jaunu, jo līdz šim rāmēts darbi vai nu rāmētavā, vai bez paspartu. Bet šim tiešām prasījās.

Motīvs: Krustdūrieni Nr.10
Audums: Aida14, balta
Izšuvuma izmērs: 21x30 cm


1 komentārs: