trešdiena, 2016. gada 27. jūlijs

Ceriņi, GK un otrā elpa.

Un tā ir atkal klāt pirmdiena... Paga, nē, šodien jau trešdiena, turklāt jau trīs nedēļas pēc tās pirmdienas, kurā es grasījos kaut ko ierakstīt blogā.  - Tā, lūk, man iet. Te slinkums nomainīt kontu, te telefonam baterija tukša, bet tad negribas slēgt datoru, jo tas nozog dārgās minūtes, ko varētu izmantot izšūšanai. Rakstu jau pārsvarā telefonā, arī bildes no turienes, tomēr nospiest "publicēt" ir patīkamāk datorā, jo tad var labāk pārredzēt formatējumu. Bet nu pietiks attaisnoties.

Otrā elpa ir vārdu savienojums ar divām nozīmēm - tas ir labdarības veikaliņš, kurp ik pa laikam aizceļo kāda lieta no manām mājām un tas ir izšūšanas pasākums, kad notiek aktīva krustiņu skaitīšana un atrādīšanās vairāku nedēļu garumā.
Un es biežāk par to otro. Viena jau šogad pavasarī bija, tās laikā es pabeidzu aizsēdējušos lāčukus, kā arī izārdīju un par jaunu uzsāku savu GK.
Jūlija sākumā sākās otrais etaps, katra posma garums ir 10 nedēļas, un šajā brīdī rit ceturtā nedēļa. Šai elpai pieteicu 3 darbus:
1) vienu, ko pabeigt  (kas ir OE pamatmērķis - tikt galā ar piemirstiem darbiņiem) - tas ir košs magoņu lauks no Cross Stitch Collection žurnāla krājumiem, aizsēdējies vairākus gadus, turklāt palikusi salīdzinoši neliela daļa.
2) GK, lai tas ietu uz priekšu kaut nedaudz. Tā kā darbu uzsāku no vienmuļi zila stūra, kur maz krāsu, un vispār,  tas ir milzīgs un man ātri apnīk,  un vēl tik liels, ka ērti šujas vien tad, ja ir garāks brīva laika sprīdis, tad skaidrs, ka ātri nonāk pabērna lomā,  bet tomēr, lai kaut nedaudz virzītos uz priekšu, tad esmu apņēmusies katru nedēļu vismaz pārsimts krustiņu iešūt.
Un te, urā, ir pirmā lapa!!! Septiņu mēnešu laikā man tas ir izdevies :D Apmēram tik man bija jau/vēl jūnijā, bet to visu es izārdīju, lai sāktu no sākuma.
Atgādinu - šāds būs rezultāts, kādreiz...
3) ceriņi - tiem ir pašiem savs vesels stāsts, kas sākās pavasarī. Šo komplektu izšuva Aivushka OE ietvaros. Sākumā man tas īpaši nepatika, bet ieraugot darbu procesā, sapratu, ka tas ir daudz skaistāks nekā titulbilde sola. Un tā domāju ne es viena, jo šobrīd zinu vēl vismaz 3 ceriņu šuvējas.
Šis ir darbs,  ko šuju visvairāk,  jo tam esmu noteikusi termiņu - pabeigt šogad.

Tādi man grandiozi plāni šīm vasaras nedēļām, ceru, ka izdosies realizēt.

1 komentārs:

  1. Viii, ku feina atskaite par visiem procesiem. Un man visi procesi patīk.. gan magones, gan ceriņi un GK vispār mega darbs gan skaistuma, gan lieluma ziņā. Labprāt sekošu turpinājumiem.....

    AtbildētDzēst