trešdiena, 2010. gada 29. decembris

Ziemassvētku RR, part I

Krustduriens.lv meitenes sarīkoja Ziemassvētku apmaiņas projektiņu. Nu ko, tā kā dzīvē arī - Tu mācies, strādā ar kādiem cilvēkiem kopā, bet kontakts veidojas caur kopīgiem pasākumiem, tad man, protams, skaidrs - es tai lapā jūtos tik labi un nu jau kā savējā, tā kā laiks sākt priecāties arī par sevi, ne tikai citu darbiem.
Izsūtīšanas datumi bija nolikti stingri pirms svētkiem, bet, protams, ka "darbu nodošana" parasti notiek pirms termiņa beigām. Nodevu savu paciņu, ko, sajūsmā par pabeigtu darbu, aizmirsu nofotografēt, tādēļ tagad gaidu, kad mana apdāvinātā atrādīs saņemto.
Bet ne par to ir stāsts...
Sniegpārsliņa, kas tagad grezno manu eglīti
Kā jau pieklājas, savu dāvaniņu sāku gaidīt, tiklīdz mana gatavotā bija ārā pa durvīm. Pirmās dienas cerīgi gāju uz pasta kasti, lai atklātu, ka paziņojuma tur vēl nav. Tad pienāca Ziemassvētki, vēl 24. cerīgi iebāzu degunu, bet nekā. Divdesmit septītajā joņoju uz pastkasti, ar pārliecību, ka tur mani gaida gan aicinājums uz pastu, gan kaudzīte pastkaršu no postcrossing.com. Viena bija, bet no aicinājuma... nekā! Izkratīju visu avīzi un spamu arī nākamajā rītā, līdz šorīt... Tur tas bija! Sajūsmā uzreiz devos uz pastu, jo pase man visu nedēļu bružājās pa somu, gaidot dāvaniņu. Ieraugot vārdu uz aploksnes, man jau uzreiz bija skaidrs, kas mani ir apdāvinājis, jo šo vārdu esmu rēķinos rakstījusi visbiežāk :D Grūtākais brīdis bija sagaidīt autobusu, jo ārā sniga un gribēju tikt līdz darbam, lai tur ziņkārotos.
 Beidzot ievēlos darbā un varēju plēst vaļā savu guvumu. Vispirms kaut kas sāka grabēt. Tad sajutu pūdercukuru, ar ko ieskaistinājusies bija arī sniegpārsliņa. Izrādās, ka dzērvenes pūdercukurā bija nedaudz cietušas garajā ceļojumā no vienas Rīgas malas uz otru. Lūk, kā tas izskatījās:
Visi vēl laimīgi kopā
Kartiņa tuvplānā
Paldies, Magdala, par burvīgo pārsteigumu! Tas ir pirmais izšuvums, ko saņemu. Pirmais izšuvums MAN!!! 

1 komentārs: