trešdiena, 2011. gada 28. decembris

Lai dzīvo dāvanas!

Nu nespēju es apgalvot, ka dāvināt man patīk vairāk kā saņemt. Varbūt reizēm. Bet es varētu piekrist, ka abas šīs darbības ir vienlīdz priecīgas. Šoreiz par saņemšanas daļu.

Mana dalība visos trīs apmaiņas projektiņos ir noslēgusies veiksmīgi, jo esmu saņēmusi visas savas dāvanas (un manis sūtītās dāvanas arī ir saņemtas!).
Pēc svētkiem pastkastītē iekrita burvīgs Aijas Jasūnas zīmēts apsveikums no... Aijas Jasūnas! Atzīšos, ka saņēmu arī muzikālu e-apsveikumu, bet to īsti neprotu atrādīt. Kad rakstīju savu apsveikumu Aijai, man gan šķita, ka kaut kur dzirdēts vārds, bet nevarēju atminēties kur. Un tad atvēru savu Ziemassvētku apsveikumu un bildīte pati pateica priekšā. :)

Šodien sagaidīju aicinājumu uz pastu pēc savas krustiņotās kartītes. Par to lielum lielais paldies Ancei. Klāt arī "neliela" dāvaniņa - saldumi, šķīstošā kanva un organzas maisiņš ar sprādzi/piespraudi un lūpu balzāmu. Konfektēm klāt vēl neķēros, bet tieši šodien uzvilktajam krekliņam krāsās pieskaņotais ziediņš uzreiz iekārtojās uz tieši šodien uzvilktās žaketes atloka. Un, protams, iemēģināju savu jauno kosmētikas līdzekli.
 

Vadot fotosesiju, pamanīju, ka šajos svētkos saņemtie taustāmie apsveikumi neviļus ieturējuši vienotu stilu. :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru