svētdiena, 2012. gada 11. marts

Pilna loze

Man būtu vajadzīgs ledusskapis ziņām. Lai nepaspēj sabojāties un saglabājas svaigas.
Šodien nāku parādīt, kā man veicas.
Pirmkārt, es tiku pie krāsainas un vērtīgas dāvaniņas no Līvas. Šī ir mana pirmā blogveiksme. :)

Janvārī spontānas domas iedvesmota uzrakstīju žurnālam "Mūsmājas" un aizmirsu par to. Tagad, vienu dienu pirms jaunā šīs nedēļas žurnāla iznākšanas, sēdēju un pētīju, kas nu tur labs sarakstīts un... pārsteigumā aizelsos - izrādās, ka mana vēstule tika izvēlēta par mēneša interesantāko un par to man pienācās vēl kāda krāsaina un šoreiz lipīga ( :D ) dāvaniņa.
 Āķis lūpā. :) Tādas nelielas veiksmes liek ticēt, ka ir iespējams laimēt un visi varbūtības likumi var iet bekot.

1 komentārs:

  1. Vēl kompānijai tev novēlu to jautro ragainīti. Tagad gaidīsim jaunus darbus!

    AtbildētDzēst