sestdiena, 2016. gada 14. maijs

Dzimšanas dienas apmaiņas projekts

Vienlaikus ar Lieldienu apmaiņas projektiņu krustduriens.lv meitenes vienojās sarīkot arī dzimšanas dienu apdāvināšanos. Noteikumi vienkārši - gada ietvaros katra sagatavo un nosūta vienu dāvanu, protams, vienu saņemot vietā.

Piesakoties vēl nosmējos, lai man iedala kādu tālāku jubileju, jo sākotnējais projekta sākuma datums bija 1. aprīlis, bet uz to laiku dabūt gatavu dāvanu būtu diezgan nereāli. Tā kā līdzīgu vēlmi izteica arī citas meitenes, tad datums tika pārcelts - no 1. maija.

Kad ieraudzīju vēstulē savu apdāvināmo, nonācu nelielas dilemmas priekšā - man jāapdāvina Gunita (tā pati, kas uz Lieldienām!), kurai dzimšanas diena ir jau/tikai aprīļa beigās. Saņēmu atļauju no rīkotājas memmes, ka, ja paspēju, varu gādāt dāvanu jau šogad un raiti ķēros pie motīva izvēles. Savos krājumos atradu žurnālu ar ļoti pavasarīgu spilvenam piemērotu motīvu.

Spilvens šuvās viegli un raiti, tiesa, es arī burtiski dzīvoju ar izšuvumu rokās - katrā brīvākā brīdī centos iebakstīt kaut dažus krustiņus - gan tad, kad mazā blakus rotaļājās, gan kad čučēja diendusu gultā, dīvānā, vai pat man klēpī. Un, protams, vakaros. Man par prieku - neilgi pirms svarīgā datuma es biju tikusi galā ar dāvanas izšūšanu un noformēšanu!


Atlika vien papildināt jauno spilvenu ar dažām gardām, noderīgām lietām un meklēt rokā pašu Gunitu, lai varētu viņu iepriecināt jau šogad.

Cenšoties ieviest labo, citur redzēto praksi:
Motīvs - point de croix nr79, mai/juin 2012
Audums - Aida 14, balta
Izšuvuma izmērs - 31x31 cm, 171x171 



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru