ceturtdiena, 2019. gada 10. janvāris

Grandiozi plāni gadam

Man ar sarakstiem ir sarežģītas attiecības. Tāpat kā ar regulāru rakstīšanu :)
Bet, pat ja es reti tieku līdz saraksta beigām, izveidot tos vajag, lai sakārtotu domas un plānus. Mani 2019. gada plāni nebūs tik detalizēti kā mēģinājums pirms gada, bet ļoti krustiņietilpīgi gan.

Pagaidām, kamēr vēl kādi notikumi nav paspējuši mani ieinteresēt, es taisos darīt šādi:

Pirmkārt, facebook grupas "Šuj no krājumiem" (Stitch from stash) ietvaros es solos nepirkt jaunas lietas (neliels budžets gan ir pieļaujams, piemēram, diegiem utml.).

Otrkārt, piedalīšos facebook grupas "HAED izaicinājumi" (Stitchtalk HAED Challenges) pasākumos. Grandiozākais no tiem būs "Šūšana apkārt pasaulei" (Stitch around the world), kad gada laikā izvēlētā HAED dizainā jāiešuj nepilni 54000 dūrieni.

Treškārt, man ir daži konkrēti darbi, ko šogad paveikt.

Un tātad manu darbu saraksts ir šāds:

1. Anchor - A host of poppies. Iesāku pagājušā gada sākumā, necik tālu netiku. Līdz septembra beigām jāpabeidz.

2. Dimensions - Snow bears stocking - Ziemassvētku zeķe meitai. Arī palikusi pusratā, kaut gan tos dažus mēnešus, kad šuvu, izdevās pavirzīt uz priekšu. Pabeigt līdz decembrim.

3. Nezināma dizaina Ziemassvētku zeķe mazam radiniekam. Vēl neesmu atradusi, ir tikai doma. Pabeigt līdz decembrim.

4. Heaven and Earth Designs - In the cradle. Mans otrs HAED darbs, kurš pieteikts izaicinājumiem. Ja es tos paveikšu, tad progress būs ievērojams. Sašūt 54000 dūrienu.
Ņemts no HAED mājaslapas.

Viss. Pagaidām. Kopējais gada plāns dūrienos (HAED ir puskrustiņā, magones un zeķes gan tā, gan tā+bekstičs) velk uz 150 000, kas ir ļooooti daudz, ņemot vērā, ka es mierīgā solī varētu varbūt trešdaļu sašūt pa gadu. nu redzēsim, entuziasmu un laiku vajag. :) 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru