pirmdiena, 2019. gada 4. februāris

Round Robin vasaras noskaņās

Pavasarī viena no mūsu krustduriens.lv aktīvistēm ierosināja sarīkot klasisko round robin projektu vasaras noskaņās.
"Klasiskais round robin" nozīmē, ka katra dalībniece izvēlas kādu izšujamo sēriju un tad uz riņķi katra katrai izšuj motīvu no "īpašnieces" izvēlētās sērijas.

Dalībnieces mēs bijām četras un projekts ieplānots vasarai, tomēr apstākļi tā sakrita (un te man ļoti jānokaunās, jo pēdējais darbiņš pie manis iestrēga uz ļoti ilgu laiku), ka tas beidzās vien šogad...

Es meitenēm piedāvāju izšūt kādu no mēneša ziediem no Ellen Maurer-Stroh 2010. gada bezmaksas ziedu projekta.
Kopā ar manu un draudzenes, kas projektā nepiedalījās, bet šūt piekrita, motīviem man šobrīd ir šāds skaists darbs procesā, kas pēc pabeigšanas kļūs par ziedošu spilvenu.


Savukārt man projekta laikā bija iespēja izšūt

1) Ziemassvētku kaķi no Margaret Sherry;


2) Ņammīgu kēksiņu;


3) Ziedu krūzīti no Vermilion Stitchery. Tieši šis motīvs man bija vislielākais izaicinājums, kad kopā sakrita skaists, bet smalki detalizēts un diezgan sarežģīts izšuvums, intensīvs periods darbā, veselības ķēpas un citi steidzamie izšuvumi.


Motīvs veiksmīgi nogādāts īpašniecei un atvieglota nopūta - varu darboties ar saviem 2019. gada plāniem.

3 komentāri:

  1. Ziedu spilvens būs skaists! Lai veicas ar pārējiem ziediņiem!
    Un forši ir izšūt motīvus, kurus sev nešūtu, bet tā pulciņā ir prieks to padarīt.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies. :) Ja gribi, vari dabūt izšūt kādu :D

      Jā. Man pašai bija sev iesākta ziedu krūzīte, ilgi, ilgi stāvējusi. Pēc šīs šūšanas es sapratu, ka skaisti, bet nebūs. Tas ieguldījums ir pārāk liels, lai šūtu tāpat bez plāna.

      Dzēst