piektdiena, 2013. gada 4. janvāris

Lielais mazo rūķu prieks

Vakar pastkastītē atradu pasta cedeli, ka man pienākusi paciņa. Tad nu šodies devos uz savu pasta nodaļu, kur, ak, tu, prieks un laime, nebija rindu. Es knapi paspēju paņemt numuriņu, kad jau tas tika izsaukts.

Atnesa man sūtījumu un es ķēros pie zīlēšanas. :D Bet tomēr līdz galam nesasaistīju sūtītājas vārdu ar viņas blogpasaules identitāti. Nācās gaidīt, kad atvēršu.

Pietieks runāt - lūk, dāvana! PALDIES, Inese (Spaariite)!!! :) Un citai Inesei, paldies par šī apmaiņas projektiņa rīkošanu.


Jaukā Ziemassvētku noskaņu dekupētā kastītē uz mīkstām polārlāču :) ādām gulēja vēstulīte, brošiņa un silti ieģērbts mēriņš zāļu tiesai. :)
(kamēr es šo rakstu, pēc bildēšanās nenoglabātā vēstule tiek lasīta pa visu istabu)

Savukārt mana dāvaniņa ceļoja pie Guntas. Vēl pēdējie gada pabeigtie krustiņdarbiņi.

Un tas ir mazais rūķa palīgs. Vēstule esot izlasīta.


3 komentāri:

  1. urrā! ir paciņa sasniegusi savu galamērķi. es jau domāju ka tā ir noklīdusi tumšajos pasta gaiteņos un jau sāku kalt plānukā atgūt paciņu! esmu priecīga ka esi saņēmusi āvaniņu! ceru ka patīk?!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, jā, patīk. :) Man tik nāksies izdomāt, kur un pie kā nēsāt brošiņu, jo kaut kā neesmu sākusi tādas likt. :)

      Dzēst
  2. nu, lūdzu, lūdzu - prieks par prieku dāvināt un saņemt dāvanas :)))
    Tavs palīgs ir burvīgs :), pēc mirdzuma acīs redzams, cik apmierināts ar dzīvi viņš ir :)

    AtbildētDzēst