trešdiena, 2018. gada 10. janvāris

Jaunas vēsmas rokdarbu plauktā

Novembra beigās ļāvos kārdinājumam un melnās piektdienas ietvaros apciemoju itāļu interneta veikalu casacenina.com.
Tā kā manā audumu kaudzītē pārsvarā ir balti/gandrīz balti audumi, tad izdomāju pamēģināt audumu ar apdruku, pievienot krājumiem gabaliņu gaiši zila auduma (jau ar plānu) un zilu 25ct audumu, lai izmēģinātu, kā ir šūt uz tik smalka auduma (tas daļēji gatavojoties šūt pirmo HAED (heaven and earth designs - liela izmēra izšuvumi, skaistas bildes...)).
Kā arī grozā iekrita pamēģināšanai divas krāsas zīda diega...
 Viens no gada plāniem, kas pamazām komplektējas ir ķeltu dāma "Vasara" no Lavender&Lace, tādēļ nopirku audumu, pērlītes un visnotaļ dārgu metālisko diegu. Šis būs viens krāšņs izšuvums.
 Un tad es, protams, nenoturējos, facebook ieraudzīju decembra CrossStitcher vāka attēlu, un man uzreiz savajadzējās titulbildes shēmu. Turklāt tas nebūt nav vienīgais, kas nonāks vēlmju sarakstā... Iespējams, ka kāds no Ziemassvētku rotājumiem būs gatavs jau šogad, Ziemassvētku darbnīcas ietvaros.
Šajā brīdī viss. Visdrīzākais, ka 2018. gada pirkumi aprobežosies ar gatavošanos HAED (audums, shēma, diegi), nepieciešamo diegu iegādi, lai īstenotu šī gada daudzos plānus, un varbūt vēl kādiem sīkumiem. 
Esmu sapratusi, ka man tomēr vajag nevis ļoti labi barotu kāmīti, bet es tiešām vēlos kādreiz arī īstenot visus tos ieplānotos darbus.

1 komentārs:

  1. Casacenina mani bieži sakārdina, bet tad es apdomājos, kādos tempos man šobrīd notiek šūšana. Kad vajadzēs, tad sūtīsim. Bet iegādāties ko jaunu jauniem darbiem ir tik patīkami!

    AtbildētDzēst